Campus Community & Carrière

Swiss Post Solutions

Meer details

Technische faciliteiten

Swiss Post Solutions biedt een aantal diensten aan op de High Tech Campus in opdracht van Campus Site Management. Op deze pagina geven we u een overzicht van onze services, enkele nuttige feiten en informatie.

Vanaf maandag 6 augustus 2018 opent Swiss Post Solutions een servicebalie bij "The Strip" HTC1 C.

De nieuwe servicedesk bevindt zich naast het Canon-kantoor, boven de Albert Heijn, en is voor iedereen vrij toegankelijk. Aan de balie kan de medewerker van de locatie HTC alles vragen over hun post en pakketten en ze kunnen ook aanvragen indienen voor verschillende logistieke activiteiten , die door Swiss Post Solutions worden uitgevoerd.

Indien aangevraagd vóór 11.00 uur, per e-mail parcelrequest@hightechcampus.com , kan de medewerker van HTC de inkomende pakketten (<20 KG) bij HTC1 C zelf ophalen tijdens de openingstijden van de servicedesk. Het betreft pakketten die al zijn verwerkt in het inkomende boekingssysteem van SPS (iTrak), 2 uur na levering door de koerier aan  het SPS Logistiek Centrum. Swiss Post Solutions zorgt ervoor dat uw pakket op dezelfde dag na 12.00 uur afgehaald kan worden bij de servicebalie.

De medewerkers van HTC kunnen hun pakjes en brieven ook aanbieden voor verzending per post en Express. Zorg ervoor dat u alle documenten volledig hebt ingevuld, dat pakketten correct zijn verpakt en dat uw bedrijf een doorlopende inkooporder voor het doorbelasten van de kosten heeft.

De servicedesk is geopend van maandag tot en met vrijdag, van 12.00 tot 16.30 uur. Met de opening van de service desk op de Strip HTC 1C, is de servicedesk op HTC 29 niet meer in gebruik en is dit gedeelte alleen toegankelijk voor bevoegde personen.

---

De volgende diensten worden geleverd vanaf onze locatie:

Goederenontvangsten, Postkamerdiensten, (Express) pakket zendingen, transport in de regio en bodediensten.

SPS-goederenontvangst

In ons SPS Logistiek Centrum HTC 29 ontvangen, registreren en distribueren wij inkomende goederen voor de bewoners van de High Tech Campus. De ontvangen goederen worden binnen 2 uur na aanlevering van de koerier, in het iTrak-inbound-systeem geregistreerd en binnen 24 uur naar uw bureau of de gewenste locatie gedistribueerd.

Als u uw pakjes direct na de aflevering van de koerier bij het SPS Logistiek Centrum wilt ontvangen, dient u een aanvraag in te leggen in de portal van uw facilitaire organisatie en levert Swiss Post Solutions het gevraagde pakket binnen een uur persoonlijk bij u af. Het verzoek om spoed levering brengt extra kosten met zich mee.

SPS (digitale) Postkamer

Vanuit onze postkamer op wordt alle ontvangen post gesorteerd en afgeleverd in de postvakken in de verschillende gebouwen van de High Tech Campus. Tijdens de bezorging van de post wordt de uitgaande post ook opgehaald en aan het einde van dezelfde dag verzonden.

De postronde vindt plaats op werkdagen tussen 13.00 en 15.00 uur, afhankelijk van uw gebouw.

Op de High Tech Campus ontvangen we ongeveer 2000 enveloppen die dezelfde dag op de locatie moeten worden afgeleverd. Het is daarom essentieel dat de adressering zo volledig mogelijk is. Het moet in elk geval het gebouw, de afdeling en de naam bevatten. In geval van een onvolledig of onjuist adres bestaat er een risico van vertraging in de bezorging.

Mailings

Als u een mailing wilt sturen, geven we u een aparte aanbieding omdat dit geen onderdeel is van de reguliere postdienst. Als u een mailing wenst te versturen, moet u een verzoek indienen voor aanvullende diensten op de portal van uw facilitaire organisatie.

Op basis van deze informatie maken we een offerte van de geschatte kosten. Na akkoord kan de mailing voor verzending naar de postkamer worden gebracht. De werkelijke verzendkosten worden in rekening gebracht.

Hoe definiëren we een "mailing"?

Een berichtgeving of aankondiging die naar een groot aantal adressen wordt verzonden. Als richtlijn gebruiken we dat alle zendingen met dezelfde inhoud of dezelfde afzender, en een grotere hoeveelheid dan 50 stuks als een mailing worden behandeld. Zendingen die veel verschillen van de reguliere e-mailstroom, kunnen ook worden gedefinieerd als een mailing. (zoals grote pakketten) 

SPS Express

Onze verzendafdeling biedt u een dagelijkse koeriers verzenddienst.

Voor alle Campusbedrijven kunnen we DHL-producten aanbieden met een uitdagende collectiviteitskorting zonder dat er minimumvolumes of een koeriers account vereist zijn.

Deze service varieert van een urgent document tot een hele pallet die moet worden verzonden. Omdat de regelgeving per land sterk verschilt, wordt u ten zeerste aangeraden om vooraf contact op te nemen met onze medewerkers wanneer u goederen buiten de EU verzendt.

De goederen aanbieden:

De goederen die u wilt verzenden, kunnen worden aangeboden aan onze servicedesk of worden opgehaald door een van onze medewerkers aan uw bureau. De goederen moeten volledig zijn verpakt en alle benodigde documenten moeten aan het pakket worden bevestigd.

Als u wilt dat de goederen worden opgehaald, moet u een verzoek indienen voor aanvullende diensten bij uw facilitaire organisatie. ( uBook- gebruikers kunnen de pick-up optie kiezen bij het boeken van de zending uBook )

Voor zendingen binnen de Europese Unie (documenten en goederen) hoeft u in de meeste gevallen alleen een verzendingsformulier in te vullen. Binnen de EU heeft u vrij verkeer van goederen.

Als de bestemming buiten de EU ligt, moet u extra documenten toevoegen.

De volgende documenten zijn nodig:

•              Een factuur. (Pro-forma voor FOC-zendingen)

•              Indien mogelijk een EAD-document (exportdocument voor de douane)

Deze aanvullende documenten moeten worden verstrekt door uw financiële administratie. Indien gewenst kunnen wij uw administratie voorzien van de vereiste informatie.  

Let op: pas nadat alle documenten aanwezig zijn op onze verzendafdeling, kunnen we uw pakket aanbieden aan de gewenste koerier.

DHL, UPS en FedEx hebben een dagelijkse afhaling op onze faciliteit.

Als u buiten de reguliere kantooruren wilt verzenden, neem dan contact op met onze servicedesk voor de beschikbare opties.

Aanvullende diensten

Voor de diensten op de High Tech Campus beschikken we over een gevarieerd machinepark, voertuigen zoals een vorkheftruck, een grote bestelwagen met laadklep en voertuigen voor elektronische levering. Deze voertuigen kunnen ook op uw verzoek worden gebruikt voor aanvullende diensten.

Het is ook mogelijk dat we uw bedrijf aanvullende services bieden die niet op deze pagina worden vermeld. Als u vragen of suggesties heeft, neem dan gerust contact op met onze servicedesk 

Contact details:

Algemene informatie: logistics@hightechcampus.com

Logistiek HTC-29: 040-230 5 631

Digitale postkamer HTC-29: 040-230 5 630

Facility desk HTC

uBook- inlogpagina

uBook-ondersteuning, handleidingen en veel gestelde vragen

  • High Tech Campus 1C
  • 5656 AE
  • Eindhoven
  • 040-230 5 631
  • Email
  • Website


  • You're using an old browser
    The support for your browser is limited. To enhance your internet experience it's recommended to update your browser. Update browser now!

    ×