Zaken doen

Facility Management

Meer details

Sociale services

Lees meer over Facility Management op de Campus.

HTCE Gebouwen
Yask Facility Management staat opgesteld voor de HTCE gebouwen: 1, 8, 12, 18, 21, 25, 27,29, 31, 32, 41, 47a, 51, 52, 68, 69, 83, 84, 97, parkeergarages en het terreinonderhoud. 

Als u een call wilt loggen voor vragen, meldingen en klachten inzake de HTCE gebouwen, parkeergarages en terrein is er een Facilitor account nodig. Stuurt u dan een e-mail aan de Facility Desk facilitydeskhtce@yask.nl zij kunnen u helpen met een account. Binnen een week ontvangt u de inloggegevens. Facilitor is makkelijk te gebruiken en de snelste manier om een call te loggen. U wordt op de hoogte gehouden over de voortgang van uw aanvraag. 

Indien u een werkvergunning wilt aanvragen gaat u naar  https://kfht.facilitor.nl en log in met uw e-mailadres en een wachtwoord. Als u vragen heeft over Facilitor en of een urgente melding heeft inzake HTCE gebouwen, parkeer garages of terrein neemt u dan contact op met onze Facility Desk 040-2305600  

Royal Philips Gebouwen 

Voor Philips gebouwen gebruik de JLL Customer portal 

Signify gebouwen 

Voor Signify gebouwen (HTC 7, 26, 44 en 48) gelieve contact op te nemen met de Macro helpdesk via email:signifyFMhelpdesk@fm-24.com of telefoonnummer: +44 203 429 7162

De facility management diensten zijn: 

Gebouwbeheer
Automaat services
Schoonmaak
Beplanting
Landschapbeheer
Onderhoud en engineering
Postdiensten en logistiek
Beveiliging en toegangscontrole
Verspilling

  • 040 - 230 5600
  • Email
  • Website


  • You're using an old browser
    The support for your browser is limited. To enhance your internet experience it's recommended to update your browser. Update browser now!

    ×