Campus Community & Carrière
Winkels

Een van de vier winkelconcepten van Albert Heijn is AH To Go, een hedendaagse supermarkt op treinstations, ziekenhuizen, drukke winkelstraten en stadscentrums. In deze winkel kunnen klanten verschillende fastfood producten kopen om thuis of onderweg te eten.

Klanten zijn veel veranderd in de afgelopen jaren. Ze willen minder tijd besteden aan koken en kopen daarom steeds vaker kant-en-klare maaltijden. Tegenwoordig wordt een kwart van de maaltijden buiten de deur gegeten. Klanten kopen hun ontbijt, lunch, een volledige maaltijd of snack onderweg, waar ze ook naartoe gaan. AH To Go voldoet niet alleen aan deze behoefte, maar bevindt zich ook op plaatsen die klanten elke dag passeren zoals treinstations, ziekenhuizen en toplocaties en de stadscentra. Albert Heijn wil voldoen aan de wensen van de klant door de juiste formule aan te bieden op de juiste plaats, op het juiste moment.

Gemak, kwaliteit en versheid zijn de karakteristieken van zo’n duizend AH To Go artikelen. De winkels zijn relatief klein en variëren tussen de 75 en 150m2 in grootte. Deze gemakswinkels bieden een snelle en gevarieerde oplossing voor klanten met een druk leven, om meteen te nuttigen of voor op een later moment thuis. Aan het begin van de winkel liggen producten voor directe consumptie: geen snelle vettige snacks, maar verstandige en smakelijke producten. De producten worden vers bereid en liggen klaar om meegenomen te worden. Op deze manier probeert AH To Go zich duidelijk te onderscheiden van de snackbars en broodwinkels. Achter in de winkel liggen producten die later geconsumeerd kunnen worden. Dit gedeelte is verder ingedeeld op basis van het moment op de dag waarop de producten waarschijnlijk zullen worden geconsumeerd: ontbijt, lunch, snack of maaltijd. De winkel verkoopt ook een aantal dagelijkse boodschappen.

Gemiddeld besteden AH To Go klanten slechts drie minuten in de winkel. Het grootste gedeelte van de klanten heeft geen tijd om te gaan zitten en te genieten van het product dat ze net hebben gekocht. Om deze reden is de AH To Go geen supermarkt met traditionele planken, maar meer een walkthrough winkel met veel vers eten en drinken, welke soms op de locatie zelf worden bereid. Klanten kunnen in een oogopslag zien waar alles staat. De winkel maakt een snelle, moderne en dynamische indruk met duidelijke communicatie en een up-to-date inrichting met trendy spotlights, een ruw plafond en veel ruimte.

De AH To Go gemakswinkels zijn slechts een van de vier typen Albert Heijn winkels. De hedendaagse consument koopt niet meer alles in dezelfde winkel. Ze kopen dingen op de plaats en op het moment dat hen het beste uitkomt, zoals lokaal of onderweg. Albert Heijn speelt in op deze trend door de winkels te vestigen op verschillende soorten locaties, waarbij het assortiment en de inrichting passen bij de specifieke behoefte van de klant. De meeste bekende winkel van Albert Heijn is de supermarkt waar mensen hun dagelijkse boodschappen doen. Albert Heijn XL is de oplossing voor klanten die boodschappen doen als meer plezierig en ontspannen willen ervaren.


De winkel is geopend op werkdagen van 08.00-17.30.

  • HTC 1 (The Strip)
  • 5656 AE
  • Eindhoven
  • 040-2517295
  • AH-to-go 1
    AH-to-go 2
    Ah-to-go 3
    AH-to-go 4
    AH-to-go 6

    Convenience, quality and freshness – these are the characteristics of a thousand AH To Go items. The shops are relatively small and range from 75 to 150 m2 in size. These convenience stores provide a fast and varied solution for customers with busy lives – something for now, such as a filled roll, or indeed a ready-made meal to be enjoyed later at home. At the front of the shop there are products for immediate consumption: no fast, greasy snacks, but sensible and tasty ones instead. The products are freshly prepared and are ready to be picked up. In this way AH To Go is trying to distinguish itself clearly from the existing snack bars and sandwich shops. Towards the back of the AH To Go shop there are products for consumption later. This section is further divided according to the times of day when the products are likely to be consumed: a meal, snack, breakfast or lunch. The shop also sells a limited range of basic daily groceries.

    On average AH To Go customers spend only three minutes in the shop. Most of the AH To Go customers do not have the time to sit down and enjoy the product they have just purchased. That’s why AH To Go is not a traditional supermarket with shelves, but more of a walk-through shop with a lot of fresh food and drink, some of which is prepared on the premises. Customers can see where things are at a glance. The shop creates a fast, modern and dynamic impression with instant communication and an up-to-date layout. It has trendy spotlights, a rough ceiling and lots and lots of space.

    The AH To Go convenience stores are just one of four types of Albert Heijn shops. Modern-day consumers no longer buy everything in one and the same shop. They buy things in the place and at the time that suits them best, such as locally or on their way to somewhere. Albert Heijn is responding to this trend by locating its shops in different sorts of locations and adjusting the range and layout to suit the specific requirements of its customers. The best-known are the local Albert Heijn supermarkets where people buy all their daily groceries. Albert Heijn XL is the solution for customers who want their shopping trip to be more relaxing and enjoyable. And if you live in the ‘Randstad’ (the urban agglomeration in the West of the Netherlands), you can choose to have your shopping delivered to your door using the Albert online delivery service.



    You're using an old browser
    The support for your browser is limited. To enhance your internet experience it's recommended to update your browser. Update browser now!

    ×