Campus Community & Carrière

Facility Management

Lees nu

Lees meer over facility management op de Campus.

Facility Servicedesk

Het telefoonnummer van YASK Facility Management voor dringende meldingen is: 040-2305600 (alleen voor HTCE gebouwen).

De nummers van de HTCE gebouwen zijn: 1, 8, 12, 18, 21, 31, 32, 41, 47a, 51, 52, 68, 69, 83, 84, 97 en de parkeergarages.

Voor Royal Philips gebouwen geldt het speciale Philips Facility Management telefoonnummer: 085-0643950.

Gelieve dit nummer alleen te bellen voor storingen die direct verholpen dienen te worden. Alle overige klachten, vragen en storingen kunt u melden op https://kfht.facilitor.nl (alleen voor HTCE gebouwen). Deze gemakkelijk te gebruiken tool is de snelste manier om uw niet-noodzakelijke klacht te melden, waarbij u 24 uur per dag geïnformeerd blijft over de progressie van uw klacht. Voor het aanvragen van een account kunt u


Voor Philips gebouwen gebruik de JLL Customer portal

De facility management diensten zijn:

  • Gebouwbeheer
  • Automaat services
  • Schoonmaak
  • Beplanting
  • Landschapbeheer
  • Onderhoud en engineering
  • Postdiensten en logistiek
  • Beveiliging en toegangscontrole
  • Verspilling

Diensten van verzamelgebouwen

We kunnen u compleet ontzorgen. Onderstaande gids geeft u alle informatie die u nodig heeft om meteen de goede weg te vinden, zowel binnen als buiten uw gebouw.


Logistics Services

Logistieke services en aangetekende poststukken:

  • Post wordt eenmaal per dag bezorgd in de postbussen
  • Post wordt eenmaal per dag opgehaald op het centrale punt nabij de postbussen
  • Dit geldt voor zowel de uitgaande post als de interne (Campus) post
  • Aangetekende poststukken worden persoonlijk afgeleverd
  • Aangetekende poststukken worden op een centraal punt (receptie) verzameld. Download het het formulier voor het verzenden van goederen.

Goederen en pakketten:

  • Goederen worden twee keer per dag geleverd op een centraal punt in het gebouw. ’s Ochtends tussen 10:00 en 11:30 uur en ’s middags tussen 14:00 en 15:30 uur.
  • De goederen zijn reeds geregistreerd in SAP / BAAN / MFGPRO wanneer ze worden geleverd.
  • Goederen worden opgehaald tussen 14:00 en 16:00 uur
  • Alle goederen voor verzending zijn goederen of pakketten
  • Schade tijdens vervoer valt onder de CRM voorwaarden
  • Het logistiek centrum is alleen aansprakelijk voor zichtbare schade
  • Koeriersdiensten worden op aanvraag gecoördineerd door het logistiek centrum
  • Het verzend verzoek moet in LOG worden gemaakt door de verzender. LOG coördineert de verschillende verzoeken voor verzending.
  • Goederen zijn reeds ingepakt voor verzending
  • De taken worden uitgevoerd op de dag dat de goederen worden ingediend.

Opslag:

  • Korte termijn opslag wordt gezien als een tijdelijk opslag voordat de goederen worden verzonden aan de ontvangers op de Campus.
  • Dit is een standaard service van het logistiek centrum. Het logistiek centrum verzorgt transport van en naar de gebouwen
  • Korte termijn opslag is mogelijk in het logistiek centrum tot een maximum van 5 werkdagen
  • Opslag van langer dan 5 dagen wordt beschouwd als lange termijn opslag.
  • Lange termijn opslag van goederen: archivering of opslag is beschikbaar per vierkante meter of palletplaats.
  • De opslagplaats wordt verstrekt door een externe serviceprovider
  • Opdrachten worden gecoördineerd door het logistiek centrum.

Telefoonnummer logistiek centrum: +31 (0)40 230 5631


Verspillings Management

Over dit onderwerp kunt u meer vinden in de downloads.

Vuilnisophaal

  • Papier: Papierbak
  • Vertrouwelijke papieren: grijze containers in de serviceruimte
  • Lege koffiebekers: in de koffiebekerbak onder de gootsteen of in de koffiebekerprullenbak dichtbij uw koffieapparaat.
  • Lege batterijen: in de rode chemische bakken in de servicesteeg of bij de receptie
  • Lege cartridges: graag weggooien in de bak in de serviceruimte
  • Restafval: afvalbak nabij uw bureau

Als u een suggestie heeft voor het ophalen van vuilnis kunt u contact opnemen met uw facility manager.

Sneeuw en ijs omstandigheden

High Tech Campus Eindhoven neemt verantwoordelijkheid voor de begaanbaarheid van de wegen tijdens sneeuw of ijzel.

De Campus voert dan een actief strooibeleid op de wegen, in de parkeergarages en op de belangrijkste (fiets)paden van het terrein. Voor zover mogelijk wordt preventief gestrooid. De Campus raadpleegt diverse bronnen (weersvoorspellingen, Eindhoven Airport, Rijkswaterstaat, interne observaties en observaties van derden) voor het op tijd beginnen met strooien. Er zullen echter altijd situaties zijn waarin er gladde wegen ontstaan tussen de sneeuw of ijzelval en het moment waarop er gestrooid kan worden. Hierdoor blijft het risico op slippen aanwezig en wordt geadviseerd aan alle weggebruikers om verantwoordelijk te rijden tijdens slechte omstandigheden. Bij gladheid wordt er doormiddel van borden aangegeven stapvoets te rijden in de parkeergarages. Wanneer deze regel wordt nageleefd kan een groot deel van de problemen worden vermeden.

Uitgebreide informatie over de maatregelen van High Tech Campus Eindhoven om gladheid te voorkomen vindt u hieronder.



You're using an old browser
The support for your browser is limited. To enhance your internet experience it's recommended to update your browser. Update browser now!

×